Propagace webových stránek sice není povinností, ale pokud na webu prodáváte produkty nebo služby, měli byste brát internetovou propagaci jako samozřejmost. Založením webových stránek cesta nekončí, ale naopak začíná, je třeba dát o webu vědět ostatním a získat co nejvíce cílených zákazníků. To se nestane bez propagace, proto je vhodné se seznámit se všemi druhy propagace a vybrat takovou, která vám přinese největší efekt. Často můžete zvolit i více druhů propagace, ale vždy byste měli mít jeden hlavní zdroj, který se vám bude starat o stabilní návštěvnost. Skvělou volbou je PPC reklama.
Výhody PPC reklamy
PPC reklama je cílená reklama, u které se neplatí za to, že se lidem zobrazuje, ale za kliknutí, tedy za lidi, kteří na reklamu skutečně kliknou a dostanou se přes ní na vaše stránky. Tato reklama se zobrazuje jak v obsahu webů, tak i ve vyhledávání. Její podoby jsou různé, někdy se vám zobrazuje jako textová reklama, obrazová, videoreklama nebo i reklama, kde jsou zobrazené konkrétní produkty. Pokud se PPC reklama nastaví dobře, může být velmi atraktivní a oslovit mnoho cílených uživatelů. Její výhodou je rychlost, zatímco například u SEO můžete na výsledky čekat i dlouhé měsíce, specialista PPC vám může PPC kampaň rozběhnout již do několika dnů.
Nevíte, jaký systém PPC vybrat? V tuzemsku je nejpopulárnější používat Google Ads, Sklik a Facebook. Do tohoto druhu propagace se rozhodně nepouštějte svépomocí. Pouze zkušená agentura vám dokáže zajistit PPC reklamu takovým způsobem, aby byla co nejvíce účinná. Jestliže zvolíte agenturu na Seoconsult.cz, dočkáte se profesionálně odvedené práce, specialisté se s vámi dohodnou na důležitých věcech, celou propagaci správně nastaví, kampaň spustí a postarají se po celou dobu spolupráce o její optimalizaci takovým způsobem, aby vám přinášela ty nejlepší výsledky. Efekt můžete sledovat s pomocí analytických nástrojů, ke kterým dostanete plný přístup. Svěřte reklamu do rukou těm, kteří mají prokazatelné výsledky.