Žijeme ve světě, který se snaží být co nejvíc produktivní. Všichni jsme neustále v pohybu. Tělo by se ale mělo být schopné vypořádat s následky takového životního stylu. Pokud to neumí, mohou nás trápit stres a úzkostlivost. Tyto psychické problémy úzce souvisí právě se všemi neduhy našeho těla. Vyhledávejte potraviny, které vám dodají energii. Takové energetické bomby si dopřávejte co nejčastěji. Naplňte jimi svůj jídelníček, aby vaše tělo bylo schopné vypořádat se s následky neustálé aktivity.

Potravinové doplňky

Doplňky stravy jsou skvělé například tehdy, když si chcete zvýšit výrobu dopaminu a norepinephrinu. Ty vás udrží v bdělém stavu. Stačí užívat 500 – 1000 mg.

Žitné klasy

Džus z žitných klasů dokáže výrazně zvednout hladinu energie v těle. Obsahuje vše potřebné, co dodá imunitnímu systému dostatek energie.

Vitamíny

Kromě toho, že tělu pomáhají vypořádat se s únavou, zrychlují také metabolismus. Zlepšují zdraví a celkovou funkčnost těla. Pomáhají bojovat s viry a bakteriemi a očišťují tělo od toxinů a dalších škodlivin.

Lék na všechno

V čínské tradiční medicíně se traduje, že horní polovina těla souvisí s aktivní energií. Dodat ji člověku můžeme například masáží uší. Když speciálním částem těla dáme správnou péči a pozornost, budeme mít víc energie.

Další zdroje kofeinu

Ačkoliv mátový čaj obsahuje stejné množství kofeinu jako káva, je dvakrát tak silnější. Odborníci doporučují dopřávat si maximálně 800 mg denně. Udržujte si přehled o svém zdraví. Dávejte pozor, co jíte a co pijete. Plánujte si svůj jídelníček tak, aby vám pomohl naplnit váš aktivní život, aby pokryl všechny potřeby vašeho těla a abyste mohli žít naplno.